Aktuality pre odbornú verejnosť

<< < | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | > >>

Verejné licencie z pohľadu autorského práva

Webináre sa budú konať 29.9.2025, 13.10.2025, 10.11.2025, 1.12.2025, vždy o 10:00 – 12:00.


Viac informácií

Podujatie „Training of Trainers“ v rámci projektu STEIDA

4. stretnutie konzorcia projektu STEIDA v Slovinsku prinieslo komplexné školenia zamerané na budovanie kapacít pre odborníkov v oblasti transferu technológií.


Viac informácií

ProQuest Day

Stretnutie používateľov informačných zdrojov a nástrojov na platformách ProQuest a Web of Science, CVTI SR, 24. októbra 2025 


Viac informácií

Verejné licencie. Používate ich správne? – pre autora

Druhý webinár z cyklu Verejné licencie z pohľadu autorského práva – publikovanie v otvorenom režime

Termín: 13.10.2025, 10:00 – 12:00


Viac informácií

Slovensko má nové národné konzorcium pre digitálne humanitné vedy: vznikla platforma DARIAH-SK

Centrum vedecko-technických informácií SR sa stalo spoluzakladateľom národného uzla s názvom DARIAH-SK v rámci celoeurópskej iniciatívy DARIAH (Digital Research Infrastructure for the Arts and Humanities).


Viac informácií

Verejné pripomienkovanie národného projektu Výskumno-analytický bioinformatický systém (VABIS)

Centrum vedecko-technických informácií SR plánuje realizovať národný projekt s názvom „Register biologických a genomických údajov“. 


Viac informácií

Webinár: Objavte SmartLab vo vašej knižnici

Zaujíma vás, ako podporiť u žiakov tvorivosť, digitálne zručnosti a záujem o vedu a výskum? Spoznajte SmartLab – inteligentné laboratórium v 50 knižniciach na Slovensku, ktoré prináša zážitkové STEAM vzdelávanie a prístup k moderným digitálnym výrobným technológiám.


Viac informácií

CVTI finančne podporuje vedcov a projektových manažérov vo vede a výskume: Zapojte sa do našej grantovej schémy

Máte záujem zúčastniť sa na odbornej konferencii, zlepšiť si odborné zručnosti prostredníctvom školenia alebo nadviazať medzinárodnú spoluprácu formou stáže či zahraničného pobytu?


Viac informácií
<< < | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | > >>