Pozícia: Samostatný odborný referent pre verejné obstarávanie

Centrum vedecko-technických informácií SR

22.3.2017

Termín nástupu: ihneď

Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Ponúkaný plat (brutto): dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • realizácia celého procesu verejného obstarávania, predpríprava a plánovanie VO (rozhodovanie o použití postupu verejného obstarávania),
  • zadávanie zákaziek – nadlimitných, podlimitných podľa zákona č. 343/2015 Z. z. (komunikácia s uchádzačmi, vysvetľovanie, posudzovanie podmienok účasti a vyhodnocovanie ponúk),
  • organizovanie a vyhodnocovanie ponúk v procese verejného obstarávateľa dohliadanie na dodržiavanie postupov stanovených zákonom o verejnom obstarávaní,
  • v prípade revíznych postupov spracovanie stanoviska verejného obstarávateľa, spracovanie stanoviska pre ÚVO, 
  • plnenie povinností voči Úradu pre verejné obstarávanie,
  • zabezpečovanie evidencie, ukladania a ochrany registratúrnych záznamov o verejnom obstarávaní,
  • zabezpečovanie zverejňovania informácií v súlade s platnou legislatívou,
  • sledovanie metodických usmernení a výkladových stanovísk Úradu pre verejné obstarávanie.

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý

Počet rokov praxe

Minimálne 2 roky

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • znalosť zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov, 
  • znalosti z oblasti štrukturálnych fondov, právnych predpisov v oblasti VO, práva a   ekonomiky,
  • znalosť legislatívy súvisiacej s verejným obstarávaním, praktické skúsenosti pri všetkých častiach a rôznych postupoch verejného obstarávania,
  • znalosti a praktické skúsenosti s postupmi verejného obstarávania ( najmä verejná súťaž, priame rokovacie konanie, súťaž návrhov )
  • pokročilá znalosť práce s internetom,
  • samostatnosť, dôslednosť, zodpovednosť, zmysel pre tímovú prácu, schopnosť rýchlej orientácie v problematike,
  • tvorivosť, komunikatívnosť, flexibilita.


Zamestnanecké výhody, benefity

Príležitosti pre odborný rast, školenia

Služobný telefón, Notebook

Pružná pracovná doba

Bezproblémové parkovanie

Firemné akcie ( športové, spoločenské)

Zvýhodnené vstupy na športoviská v rámci celej SR

 

Informácie o výberovom konaní

Uchádzači/uchádzačky pošlú v slovenskom jazyku Žiadosť o prijatie do zamestnania (ďalej len „Žiadosť“), ktorej povinnými prílohami sú:

  1. Motivačný list, v motivačnom liste uchádzač uvedie 3 linky na zákazky nachádzajúce sa na profiloch verejných obstarávateľov, v ktorých uchádzač realizoval celý proces verejného obstarávania od prípravy SP až po splnenie si povinností po uzavretí zmluvy.
     
  2. Podpísaný profesijný životopis (údaje o priebehu zamestnaní musia byť uvedené vo formáte minimálne od: MM/RRRR do MM/RRRR ).

 

 

Posledný update stránky: 2017-04-07 18:11